Translate

23 Mayıs 2014 Cuma

Hayaletler Moda


Son defilelerdeki mankenlerin surat renkleri hayaletleri andırıyor. Sezon başında Serpil Gömlek'leri firmasından gelen katalogtaki bu mankenlerin suratlarına baktığımda bu ne böyle dedim. Ama sonra herhalde son trend bu dedim. İler ki günlerde gittiğim bir çok defilelerdeki mankenlerin suratları o katalogtakileri andırıyordu. Bir yerde ölü suratı gibi donuk anlamsız, ruhsuz. Ben bu işi çok sevmedim. Çünkü bu renksiz ve durağan görünüş kıyafetlere yansıyor. Ortaya güzel bir görüntü çıkmıyor. İlk önce Louvition firmasının defilesiyle ünlenen bu kareografi tüm firmalar tarafından benimsenmeye başlanmış. Podyumlarda sürü hayaletler en güzel koleksiyonları sergiler oldu. Bu yeni bir trend. İnşallah bu trend fazla uzun sürmez. Çünkü renksiz,ruhsuz insanlar dünyanın en güzel giysisini de giyseler hiçbir işe yaramaz. Kıyafetler insanları şık,alımlı kılar. Hayatiyet,kişinin bakışları,gülüşü ve yaydığı enerji ile olur. Tüm bunlar kişiden kişiye değiştiği içindir ki her insan kendine has bir özellik taşır. Ve kıyafetlerde vücuduna da bir hayat verir. Şimdiler de moda olan podyumda ki bu cansız suratlarda hayat belirtisi olmadığı için bana güzel gelmiyor. Rengini kavrayamadığım     insanlar bana hep itici gelmiştir. Dileğimiz bu akımın biran önce bitmesi.








Hiç yorum yok: