Translate

18 Nisan 2012 Çarşamba

James Bond Yapacağını Yaptı






Dün tedarikçi firma siparişlerimizin geldiğini haber verdi. Ve bugün de Tahtakale yolu göründü. Gayrettepe'den Eminönü'e gitmek trafiğin yoğunluğu dışında problem yoktu. Fakat Eminön'e geldikten sonra kabus başladı. Bütün yaya yolları kapanmış, her yerde polis ve korumalar, demir perdelerle çevrilmiş yollar. Mısır Çarşısına gitmem Unkapanı üzerinden olmuştu. Belirsizlik içinde taban vay halim ...
Nihayet Mısır Çarşısına vardım. Bu kaosu sorduğumda James Bond filmi çekiliyor dediler. Oysa ben basında Kapalı Çarşıda çekileceğini okumuştum. Meğerse Mısır Çarşısının çevresindeymiş. Demir perdenin içinde en fazla on oyuncu , dışında ise onlarca ambulans, itfaiye, polis aracı birde yetmezmiş gibi binlerce koruma ve polis. Meydan, ara yollar her taraf kapanmıştı. Mağdur olan esnafa gereken parayı vereceklermiş, iyi güzel de mağdur olan halk ne yapacak. Hala tatil gününde niye çekilmediğini anlayamadım ! İş yerime dönmek için sinir katsayım top yapmış şekilde araba ararken karşıma ''çıkan korumalar buradan geçemezsiniz'' ''öbür taraftan ''burası yasak'', ''burası kapalı'' dediklerinde ''ben artık avaz avaz'' ''iyi güzelde ben nasıl arabaya bineceğim kardeşim'' sorusuna cevap veremediler. Halkin bu kadar mağdur edilmesini, iş günü içinde böylesi keyfi bir uygulamayı anlayamıyorum. Tabi bu izini kimin verdiğinide.
Siz siz olun bugünler de oralarda gezinmeyin..



Hiç yorum yok: