Translate

30 Ekim 2013 Çarşamba

FashionVictim





Geçen gün butiğe gelen bir müşterimizin arkadaşı için o bir 'FashionVictim' yorumunu yaptığında bu kelime bayağı kafama takıldı. O gittikten sonra hazreti Google ziyaret ettim. Bu kelimenin sözlük anlamı moda kurbanı son trendleri tarzına uygun olup olmadığına bakmadan alan marka düşkünlerine verilen admış. Birden müşterimin arkadaşını göz önüne getirdim. Bu terim o kişi için cuk oturmuştu. Çağımızda böylesi insanlara rastlamak çok mümkün. Sadece moda diye kendine yakışmayan kıyafetleri giymesi, düzgün kombin edememesi, absürt görünmelerine rağmen özgüvenlerinin çok yukarıda olmasını çözemiyoruz.  Başkalarının dikte ettiği trendlerle buluşması aldığı ürünlerin pahalı ve marka olması bu tipler için kaçınılmaz. Oysa aynı kalitede belki de daha iyisi noname ürünler bulunabilir. Belkide kendilerine daha yakışan ürünlere rastlayabilirler. Ancak onlar dışarıdan aldıkları komut üzerine kıyafetlerini belirledikleri için başka taraflara bakmak akıllarına bile gelmez. Kendi kişilikleri gelişmemiş, gustoları olgunlaşmadığı için tescilli markalarda dolanıp dururlar. Ve reklamların kurbanıdırlar. Moda kendi içinde birçok tarzı barındırır. Asıl olan onun içinde kendinize yakışanı bulmaktır. Yoksa FashionVictim oluverirsiniz.



Hiç yorum yok: