Translate

19 Haziran 2012 Salı

Renkler ve Zevkler



Bu yılın son trendlerinden biri de resimli bluzlar. Ben genel olarak çok desenli giysilerden hoşlanmayanlardanım. Ancak bu resimli figürleri sever oldum. Bazen kadın, bazen evcil hayvanların figürleri bluzda veya elbiselerde olması hoşuma gidiyor. Elbette ki zevkler ve renkler tartışılamaz. Bu nedenle bazıları bu figürlerden hoşlanmıyor. Butiğimde yaptığım fizibiletiden çıkarttığım sonuç,
1. Bazılarına korkunç geliyor.
2.Kimine başkasının resmini taşımak anlamsız geliyor.
3. Bazısı ben onlardan güzelim diyor.

4. O benden güzel olduğu için beni bastırıyor diyor
ve birçok  daha neden sayılablir. Fakat aynı kişiler bol ve büyük desenli kıyafetleri tercih ediyorlar. Anlayacağınız burda figür beğenmemelerinin nedeni, kendilerinin sade olduklarından değil, belirleyici şekillere sıcak bakmadıklarından kaynaklanıyor. Bu yazıyı yazmamın nedeni, dün butiğimde çok genç bir kıza çok yakıştığı halde böyle bir giysiyi almamasının sebebini irdeledim. Çünkü aynı kişi bol desenli tulum ve çiçekli pantalon aldı. İşte kişinin stili tesadüf değil kendi seçimidir.
Herkese iyi seçimler...








Hiç yorum yok: