Translate

18 Haziran 2012 Pazartesi

Babalar Günü






Kızım Belin'inin yaptığı organizasyonla dün babalar gününü kutladık. Bu konuda son derece hassas olan kızımız Etiler Nusret'te yer ayırmış. Keyifli mekanı ve bilhassada inanılmaz lezzetli etleriylede bir başkaydı. Ayrıca çok kalabalıktı. Son senelerde en az Anneler Günü kadar yaygınlaşan Babalar Gününü herkes kutlar oldu. Benim gençlik yıllarımda Anneler Günü kutlanır, Babalar günü diye birşey yoktu. Oysa ben çok genç yaşta annemi kaybettiğim için babama daha da yakındım. Ve herzaman da neden Babalar Günü olmadığını sorgulardım. Babalar Günü yaygınlaştığında ilk kutlayanlardandım. Yaklaşık 1975-1978 yılları arasıydı. 1966 yılında Amerika'da resmi olarak kabul edilmiş olsada Avrupa ve Türkiye'ye yaygınlaşması yaklaşık 10 sene sürdü. Ve günden günede Anneler Günü kadar belirleyici oldu. Annelerimize ve babalarımıza olan sevgimiz sağlıklarında ve kaybettiğimizde hiç değişmeyen türdedir.
Mutlu kalın...

Hiç yorum yok: