Translate

2 Mart 2020 Pazartesi

İçimden Böylesi geldi

                   On yıldır blog yazıyorum. E ticaret sitemiz le  başlayan bu serüven periyodik aralıklarla hep devam etti.İlk önceleri daha sık sonralarında ise, hafta bir olarak paylaşım yaptım  .Benim blogun ana konusu moda olmakla beraber aslında Yildiz Butik in günlüğü olarak  gelişti Yeni sezon hazırlıkları içinde bir çok yeni moda haberleri ve tüyolar varken bugün  benim gönlüm hiç bir şey  yazmak istemedi .Ülkemizin bir çok genci şehit düşmüşken yurdumun bir çok evin ocakları sönmüş acılar içinde kıvranan analar babalar varken benim moda dan  ve dedikodudan bahsetmem yakışık kalmazdı .Başka ülke vatandaşlarını koruyacağım diye  .kendi  evlatlarını koruyamayan zihniyetleri kınıyorum. Bir savaşın içindeyiz görüyorum.Ama ne için, kim içini anlayamadığım bir savaş.Benim kafam entrikalara  siyasete çalışmıyor. Benim ülkemde bir acı yaşanıyorsa biraz saygı  diyorum.Ve şehit düşen bunca gençlere bir genel yası çok gördüler.İçimiz kan ağlıyor Ulu önder ATATÜRK ne güzel demiş Ulusta sulh Cihanda sulh İşte mesele burada ,yöneticilerin bunu anladıklarında burunlarını her yer sokmamayı ögrenecekler
 Biz savaş istemiyoruz
. KİMSENİN EVLATLARI ÖLSÜN  DE İSTEMİYORUZ  Cok şey mi istiyoruz ?





Hiç yorum yok: