Translate

6 Nisan 2018 Cuma

BAHAR GÜNLERİNDE DERİ CEKETLER

                  Dışarıda hava güneşli 17 derecelerde  harika bir gün Ve ben garderop başında ne giysem diye hayıflanıyorum.Oysa ben herkese  ne giymesi gerektiğini söyleyen , herkese kombinler yapan ,fikir veren ben  şimdi ne giysem derdine düştüm Aslında kızsal durumlar bunlar .Denim pantolonumu seçtim  üstüne de bir deri ceket  ile spor ayakkabıyı kombinledim.  Ve değmeyin  keyfime misali hemen hazırlandım .Butigime gittim .İşte bu bahar aylarında bizi kurtaran her kıyafetlerimiz le  kombinlediğimiz bu deri ceketler  garderobumuzun en kurtarıcı parçaları.Hele her yıl tarzları ve renkleri yenilenince  almadan yapamıyoruz .Öylesine canıi  ve  renkli ki bakmaya doyamıyor insan . Bir de kalitesini elledig











iniz de ipek gibi vazgeçmek imkansız  .Ben bu gün tabasını giydim ama sarısı, mercanı, kırmızısı  minti, laciverti hepsi bir birinden güzel  sizde düşünürseniz  www.yildizbutik.com  dan  bakabilirsiniz  Haydi size kolay gelsin

Hiç yorum yok: