Translate

10 Şubat 2018 Cumartesi

GIYBETLİ ÇUMARTESİ GÜNLERİ

Cumartesi en neşeli günümüz :)Semt butiği olmamızın faydaları. Tatil günü olduğu için laklaka gelenler, akşam gideceği yer için kıyafetini  ayarlamak isteyenler, yeni gelen ürünleri  www.yildizbutik.com da  görüp  merak edenler veya almaya gelenler   kıssadan hisse hareketli günümüzdür. Tabii her kafadan bir ses.
Ben yaşamın bu halini seviyorum herhalde.İnsanlarla bir şeyler paylaşmak onların dertlerini,sevinçlerini dinlemek birazcık da gıybet  tabii :)Dedikodunun insanın ruhunu besleyen bir duygu olduğunu savunanlar  çok . Doğruda olabilir.Yoksa bütün dünyada  magazinsel olaylara bu kadar ilgi olmazdı. Bir başkasının özel hayatı için getirilen yorumlar, kendilerince doğruyu bulmalar, hemen kendini onların  yerine koymalar(ben asla böyle bir şey yapmazdım diyenler). Peki sen nereden biliyorsun kardeşim onun hayatını... ?
Sen hiç onun hayatını yaşadın mı ? Bilemezsin olayların nasıl cereyan  ettiğini, neler yaşandığını. Zararsız  dedikodu yapmak güzel ama, insanları yargılamak biraz insafsızlık gibi geliyor bana. Ama ben butigimizin 

















cumartesi keyfini seviyorum.

Hiç yorum yok: