Translate

29 Kasım 2017 Çarşamba

GERÇEKTEN ÇOK BAŞARILI

                      Salı akşamı ekrana gele Ufak Tefek Cinayetler  reyting  birincisiymiş .Ben onu bunu bilmem ama bence styling bir numara .Gökçe Bahadır , Tülin Özen , Aslıhan Gürbüz , Bade İşçinin  oynadıkları dizi konusu kadar  görselliği ile  de  çok ilği    çekiyor .Oyuncuların kostümleri yıkılıyor  .İnternette şöyle bir araştırma sonun da Modacı  Mukadder Özal'ın   giydirdiğini öğrendim Gerçekten de çok başarılı .Ayrıca beş bölüm için 100 00tl aksesuarlara   400 00 tl de kıyafetlere harcandığını   yazılı basından okudum .Elbette bütçe  bu denli rahat olunca ortaya daha güzel sonuçlar çıkar .Ancak Özal beyin gustosunu  da tebrik etmek lazım Nere.deyse kıyafetler dizinin konusunun önüne geçti .Şahsen ben salı akşamları gözüm gönlüm şenlenecek diye ekran başına geçiyorum .Dört kadının güzelliği kadar kostümleri de konuşuyor .Ama benim en çok sevindiren konu geçen dizide  Gökçe Bahadır 'ın giydiği eşofman  www.yildizbutik.com daki eşofmana çok benzemesi .Buda beni ayrıca sevindirdi  tabii  Şimdi bu dizinin ömrünün uzun olmasını diliyoruz ki . Biz de bol bol güzel kıyafetlerle haşır neşir olalım













Hiç yorum yok: