Translate

25 Ağustos 2017 Cuma

SEZON FİNALİNDE BUTİGİMİZ

                                www.yildizbutik.com da SON indirim,    SEZON FİNALİ ,  TEK  fiyat.Butik   aynı pazar yeri tek tek ürünler kapanın elinde kalıyor .Biri alıyor  öbürü bende bunu istiyorum diyor . Oysa ürün tek kaldı . Birden kıymetli oluveriyor .Bazıları daha da iyi .O  almasın ben alacağım  diyor .Ben onu internetten gördüm onun için geldim  diyor .Her an bir tatsızlık çıkacak modun da süren son ucuzluk günleri .Malum önümüz bayram tatile gidecek olanlar degişik birşeyler giymek derdinde.Son ucuzluktan  faydalanmak  istiyorlar .Buraya kadar iyi .Ancak senden evvel biri o ürünü alıyorsa ona biz de bir şey yapamayız .Sezon başlarında aynı ürünü bulma şansımız yüksek. Ama sezon bitmiş bu kadar ucuzlamış, fiyatlar yerledeyken   Aynı ürünü bulamayız .Yaptırmaya kalksak bile  bu fiyatlara çıkmaz onun için siz siz olun istediğiniz ürünü hemen kapın . S
















ona kalan dona kalır misali olmasın .

Hiç yorum yok: