Translate

9 Mayıs 2016 Pazartesi

ÖNEMLİ OLAN YAKIŞANI SEÇMEK

                    Yeniden modanın degişen bir olgu oldugunu söylemiyecegim.Ancak sürekli degişen bu olgunun içinden ısrarla kendilerine yakışmıyanı seçenlere ne demeli bilemiyorum.Sıcak satış  olarak  bilinen perakende dükkanları bu duruma  fazlaca tanık olurlar.Bilinçli satıcılar karşısındakine  ne yakışacagını tavsiye ederler .Her  ne  kadar son zamanlarda alışveriş merkezlerindeki kendin pişir kendin ye sistemi işliyorsa da.Bilinçli  bir satış elemanı  yönlendirme görevini de üstlenmeli .Oysa şimdi bu sistem böyle işlemiyor..Kendine yakışırmı yakışmaz mı olgusu önemli degil  .Bir  çokları  ise yılların moda ikonu modun da bilmiş tavırları ile salınmaları  da caba.Neyse sözü gecen  gece alele acele butige gelen bir hanım ile yaşadıklarımıza getirecem .Annesi bizim müşterimiz kısa boylu şimanca bir hanım.Ona hediye seçecegini söyledi.Bende yardımcı olabilecegimizi söyledim.İtiraz etti kendi seçecegini söyledi.Bir cok alternatiflere bakarken  bizden yardım alabilir düşüncesiyle cok uzaklaşmadım. Ancak kocaman puantiyeli bluzu annesine uygun gördü.Hem kısa hemde şişman bir kadına böyelesi bir modeli nasıl yakıştırdıgını bilemedim ama O cok bilmiş edasıyla ( bu cok güzel benim annem bunu cok sever)  dedi .Paket yaptık.Anneler gününü kutladık.Bugün annesisini karşımda gördügüme  hiç şaşırmadım .Tabii ki bluz olmamıştı degiştirmeye geldi .Ona uygun cok güzel bir bluzla degiştirdik.Kadının içine sinmesi bizide sevindirdi .Degiştirdigi bluz  güzel  güzel olmasına ancak kısa boylu bir kadının kullanacagı bir bluz degildi .Kısadan hisse  modanın içinden yakışanı seçmek  en önemlisi olmalı    www.yildizbutik.com    yakışanı bulmanız dilegi ile











Hiç yorum yok: