Translate

18 Mayıs 2016 Çarşamba

ZAHMETSİZ ŞIKLIK TULUMLARDA SAKLI

                              Havaların bir soguk bir sıcak gittigi şu günlerde bazen ne giyecegimizi şaşırıyoruz.Tam yeni aldıgımız cicileri giymek istedigimizde  bir bakıyoruz ki hava sogumuş haydi gine kalınlara müracat.Uzun vadeli kıyafet hazırlamamak benim gibiler için hendigap Bugün tam bu duyguyu yaşadım ve sizlerle paylaşmak istedim.Yeni aldıgım siyah beyaz kısa tulumu giymeyi planlamıştım ki   bugun ki serin hava buna müsade etmedi .
Ve tayt, tunik, hırka giymece durumu .Tulum giyme hevesim başka bahara kaldı. Ben tulumlarla cok rahat ediyorum  Tek bir parça giymenin kolaylıgının yanında egilirken hiç bir tarafın gözükmemesinin rahatlıgını  yaşıyanlardanım.. Bu yıl cok moda olan bu tulumlar,  renk  alternatifleri, her boyda olmaları , kollu, kolsuz   kısaca model yelpazesi çok geniş.Aslında tulum bir cok vucut tipine uyan bir giysi.Tek parça oldugu için daha uzun  ve ince gösterir. Dogru model seçidiginde her kes  tercihi olabilir Sadece cok şişmanlar  ve cok uzun boylular  bu modellerden uzak durmalılar .Yaz aylarında püfür püfür kumaşlardan yapılmış bu tulumları giymek cok keyfli .Zahmetsiz şıklık yakalamak isteyenler için ideal. Haydi tulumlara  Bir göz atalım








Hiç yorum yok: