Translate

18 Aralık 2015 Cuma

BUNLARI PARAYLA MI TUTTUN ?

                        Malum önümüz yılbaşı, ayrıca  ucuzlugun ilk günleri , butikte hareketli günler Dün    karşı yakada oturan  arkadaşım Oya iki komşusuyla  alışverişe geldiler .Çaylar, kahveler derken ürünleri kombinlemeye başladık ki karşı komşumuz Sevgi hanım geldi. Aldıgı deri kabanını hafta sonu giydigini herkesin çok begendigini ayrıca agabisi de deriden çok iyi anladıgını, onun bile cok begendigini uzun uzun anlatı. Bu arada  bende  arkdaşıma ve komşularına ürün begendirmeye çalışıyordum. Derken Sevgi Hanım gitti. Beş dakika geçmedi yukardaki komşum aldıgı ayakkabıdan cok rahat oldugunu,  başka bir renginde kendi numarası varmı? diye sormaya geldi .Ona aldıgı ayakkabının kahvesini verdik . Tam o cıkmak üzereyken  kapıya dün  aldıgı kıyafeti giyen  Derya hanım  geldi Katılacagı davete gitmeden kıyafetini benim görmemi istedi.  Tum  bunlar  benim kıyafet ayarlamama engel degil di elbette. . Derken bankada çalışan Nuray arkadaşıyla   içeri girdi. Annesine aldıgı gömlegi çok begendigini,  arkadaşıda annesine ve kız kardeşine bir hediye  bakacagını söylediArkadaşı  ( Nuray sizi çok methedince  dayanamayıp geldim )  dedi.Hemen onlara servis verdik çünkü onların vakitleri sınırlıydı  öglen t













atili kadar bir süre ..Onlar gittikten sonra  OYA BANA DÖNÜP SEN BUNLARI PARAYALa mı tutun? ne bu diyince hepimiz koptuk .Aslında bu pek tesadüf degildi .Bizim gibi  kişiye odaklı butiklerin  sürekli yaşadıgı bir durumdur.Bende yıllar boyu böyle bir sıcaklıgı  büyük alışveriş merkezlerinde yaşayamayacagımdan korktugum için rotamı degiştirmedim .  Bence iyi, keyfli alışverişler birebir iletişim  ve paylaşım olunca    daha isabetli oluyor.

Hiç yorum yok: