Translate

9 Kasım 2015 Pazartesi

SİPARİŞİN PEŞİNDE

                             Cuma günü itibarıyla  2 ay evvel   sipariş verdigimiz botlar,  nihayet  butige teşrif ettiler.Genel olarak verdigimiz siparişler 15 gün içinde teslim alırız. Bizim ayakkabılar el yapımı ve hakiki deri oldugu için yapım aşamaları 10  ,  12  günü bulur .Bize ulaşmaları  da 15, bilemediniz 17 gün  diye planlarız .Ama bu  sefer böyle olamadı. Tam tamına 2 ay 10 gün sonra geldiler. En çarpıcı durum ise imalatcının bitmiyen cuma günleri ve salı günleriydi. İki ay boyunca( tamam abla cuma günü söz  , tamam abla salı günü söz) demesi beni çileden cıkartıyordu. İşin en kötü yanı bundan 2 ay evvel cuma günü yollıyacagını söyleyince ben de bir gün evvel facebookta yayınladım. . Bunu gören bir çok müşteri bu bottan istemeye başladı  Bende imalatçının verdigi sözleri onlara veriyordum.İşte en cokta beni bu rahatsız ediyordu .Müşteriye karşı yalancı çıkmam beni küçük düşürüyordu .Devamlı kendimi suçlu görüyordum.Daha rafta yerini almadan bir modeli sosyalmedyada paylaşmam hiç iyi olmamıştı.  Neyseki gelir gelmez  her kese haber verildi .Siparişi olanların ürünlerini  ayrdık. Şimdi sitemize de koyduk .Gerçekten herkes tarafından cok sevilen ve begenilmiş bir model olmasaydı bunca zaman sonra kabulu olmazdı .Hakiki deri olması, üstünde ki zincirler,  klas yapısıyla herkesin dikkatini çekiyor.Satışları  da  bizi sevindiriyor.Ayrıca  bu konuyu yazacagıma  dair herkese söz vermiştim .Şimdi sözümü tutmamın gururunu yaşıyorum. sevgiyle kalın













Hiç yorum yok: