Translate

30 Mart 2015 Pazartesi

MUHTEŞEMMMM

                 Hafta  sonu internette sörf yaparken  Özgür  Masur un defilesine takıldım  Meredes benz in organize ettiği  moda haftasında ki 2. gününde sergilediği defile gerçekten olağan üstü idi BirTük tasarımcını böylesi başarılı olması beni çok gururlandırıyor.  Masur un kreyasyonlarını her zaman cok beğenmişimdir.Bu yılda beni yanıltmadı.  2015 sonbahar kış  modasını kendi üslübü ile  tasarımlarını böylesi dillendirmesi, genel olarak yılın rengi olan marbelleyi kullanması  takdire şayandı.Her bir kıyafeti ayrı güzel ve göz alıcıydı  .  Böylesi bir defileyi   izlemek  beni çok keyflendirdi Sofistike bir yaklaşımla özenerek hazırladığı bu defile yurt dişinda da cok ses getireceği kesin.






Şimdi ÖZGÜR  MASUR' A  BAŞARILAR dilyoruz.  Benim cok beğendiklerimi sizle paylaşıyorum

Hiç yorum yok: