Translate

26 Şubat 2015 Perşembe

GİNE BİR OSKAR








       ,Bu yıl  87 .oskar ödül töreni gecen gece tüm ihtişamıyla yapıldı .  Saatlerimiz gece yarısını gösterirken , bir çoğumuz bu töreni zevkle izledi  Bazılarımız işe  uykulu gözlerle gitti.  Tıpkı benim gibi . Her yıl merakla beklediğim bu tören gine tüm muhteşemliği ile gözler önüne serildi . Her zaman söylediğim gibi  beni en çok kırmızı halının hali ilgilendirir Orada salınanlar, sanatçıların birbirleriyle  yaklaşımları ve  en önemli  konu  tasarımcıların tasarladıkları kıyafetlerin yarışını izlemek. . Ayrıca Showların mukemmel konseptleri, dekorların  görkemliliğini  ve  dev zenginlikleri. Beni başka dünyalara götürüyor. Bazen, televizyonda seyretigim kadarıyla bu denli etkileniyorsam acaba orda olsam nasıl olur  diye düşünüyorum.Bu denli gösterişli gösteriyi  Los Angeles e  sagladıgı katma değeri   hesaplamak zor olur herhalde .  1928 yılından bu yana  devleşen bu ödül törenini bana göre besliyen unsurlar, moda, tasarımcılar ve  dekoratörlerdir.  Bu ödüller  ilk önce Filimlere sonra  sanatçılara,  sonrasında  da müzik dallarına verilmiş.  Ancak bunca yıl üretilen bir cok eser in yanında günden güne zenginleşen moda, dekorasyon olguları bu törene de hayat vermiş. Bunları   besleyen  diğer unsurlar olmasa ydı bu denli ses getiren  bir gösteri olamazdı diye düşünüyorum .Elbette ki iyi filimler cok iyi sanatçılar müzikler ödüllendiriliyor  .Ancak bu görkem bu zenginlik, olayı daha fazla  güceltiyor .Tüm gösteri boyunca duygusal anlar yasadım Çocukluğumdaki  neşeli günler filimi ve  sanatçısı beni  çocukluğuma götürdü. her şeyiyle  cok başarılıydı  Leydi Gaganın  sahne perfomansı cok güzeldi.  Bridman  filimi  diger bir cok ödülü  de kaptı  .Bu arada  en iyi kadın oyuncu Julianne Moor  ve    En iyi Erkek   OyuncuEddie Redmayne   konuşmalarının ortak özelliği takımlarının başarısıyla  övünmeleri  ve ödüllerini , aileleriyle  paylaşmaları idi bizde hepsine başarılar diliyoruz.

Hiç yorum yok: