Translate

2 Şubat 2015 Pazartesi

BALONLAR SÖNDÜ ..

 14 subat sevgililer günü için vitrin komseptimiz balonlarlaydı , bunun için internetten bir sörf yapıyım dedim . Vitrinle alakalı tiyoları almaya calıstım . Bide bu ucan balonları nerden alabilirim diye araştırdım . Bir kaçını ınceledikten sonra balon satan firmaya karar verdim . Ertesi gün eşim Yusuf  İstinye ' de olan firmanın adresini alıp yola koyuldu . 1 - 2 saat geçtikten sonra 20 adet ucan balonla butiğe geldi. Balonları bir demet yapıp tavana bıraktık . Hersey yolundaydı , hatta iki yıl evvel 10 liradan aldığımız ucan balonları , bu yıl 2,5 tl'ye almanın mutluluğunu da yasıyorduk . Vitrin konseptlerini hazırladıktan sonra vitrini yaptık . Vitrin cok güzel olmuştu . Balonların bir kısmı tavanda diğerleri  panolarda . . Vitrin canlı duruyordu .  Resimler çekildi , paylaşım sitelerine konuldu , artık sevgililer gününe hazırdık . Ertesi gün butiğe geldiğimizde bizim balonları sönmüş halde bulduk . Şaka gibiydi hemen firmayı aradık . Firmanın cevabı ; bu balonların 18-20 saat ömrü olduğunu söyledi . hic böyle bir şey görmedim . Bizim elle şişirdiğimiz balonlar bile daha cok dayanırdı . İş basa düşmüştü , biz tek tek balonları çıkartıp kendı imkanlarmızla şişirdik ve tekrar  koymaya calıstık . Artık bizim balonlar uçan balon değildi . Bizim ucuz diye internetten aldığımız bu balonlar , Tahtakalede iki kusa satılıtyormus . İşte bu da internetin azizliği ..





Hiç yorum yok: