Translate

27 Ocak 2015 Salı

YÜKSEK BEL PANTOLONLARDAN VAZGEÇMEYİN

Hala düşük bel pantolonları isteyenler var , dün akşam butiğe gelen bir müşteriden söz edicem , bayanın bedeni toplu denecek boyutta 46 beden civarlarında . Girer girmez ;   -  Düşük bel pantolonunuz var mı ?  diye sordu . Bakışım şaşkındı ki - Bazı butiklerde buluyorum . açıklamasını yaptı . - Belki sizde de bulurum ümidiyle geldim .Dedi . Bende cevap olarak ; - Artık moda değil ama moda bile olsaydı giymemenizi önerirdim.  Dedim. Ve mutsuz tavrıyla dükkanı terketmece durumu .
İyi giyinmenin en iyi yolu vucüdunu tanımak ve ona göre ürün seçmektir . Büyük beden demek vücut yağlarının fazla olması demektir . Onları yüksek bel pantolonlarla toparlamak yerine , düşük bel pantolonla lambur lumbur yağları bırakmanın anlamını , anlamakta zorluk çekiyorum .
Kucuk beden olanlar bile bu yüksek bel pantolonların proporsyonlarının daha güzel gösterdiğini anladılar , ama bizim büyük beden hanım bunu henüz farketmemış . Ben zaten Allahtan yüksek belli pantolon modası cıktı da , kızlarımızın vücudu daha güzel görünüyor diyorum . Özetlersek ; Siz siz olun yüksel belli pantolonlardan vazgeçmeyin . Hem vücud sağlığınız için hemde proporsyonunuz için .









Hiç yorum yok: