Translate

12 Ocak 2015 Pazartesi

ŞAPKALAR TÜKENDİ

        Geçen haftanın karı, bugünün yağmuru, sulu karı görenler, sapka takmak istekleri fazlalaştı.Öncelikleri şapkadan yanaydı.Elbetteki ilk olarak evime nasıl ulaşabilirim düşüncesi baştaydı tabiki ,Ama sanki ikinci ,istekleri şapka almak gibiydi. Dısarda su geçirmiyen botlar anoraklar hemen sonra başlarını sıcak tutacakve trend görünmeyide saglıyacak bu şapkalara rağbet cok.  Bu soğuk ve yağmurlu günlerde sokaktakiler hep aynı.Bu yıl kış sonlara doğru etkisini göstermeye başladı. Biz İstanbullular bu kadar soğuk havayı unuttuk. Bu denli peşpeşe gelen soğukları ve yağışı sevmedik sanki. Soğuklarda butige gelenler  genelde şapka eldiven veya atkı şal istiyorlardı.Şapkalarımız bitti gibi eldivenlerimiz az kaldı .Üretici firmanın yolunu tutuk tabii .Ama ne feyda tüm ürünlerini bitirmişler  .Bir hafta gibi kısa sürede  herşey satılmış.Bir ay evveline kadar kan aglıyan firma bu soğuk havalarda tümünü satmış. Yapacak bir şey yok. Bizde tüm siparişleri iptal etmek zorunda kaldık.Bu yıl ayrıca bu şapkalar çok modaydı hatta bazı gençler ,  havalar sıcakken bile trend olsun, kendilerine stil vermek için takıyorlardı Hatta ben cok şaşırmış blog bile yazmıştım. Ama bu  soğuklarda herkesin ihtiyacı. Bu dondurucu soğuk, kullaklarımızı, başımızı sersem yapıyor .Bazıları  anorakların kapşonlarını  taktıkları şapkaların üstüne geçiriyor kendilerini soğuktan koruyorlardı. Önümüzdeki günlerde de  soğuklar bekleniyormuş . Ben herzaman istanbula kar yakışmıyor diyorum   başkada bir şey demiyorum.









Hiç yorum yok: