Translate

16 Kasım 2014 Pazar

VİTRİN DEGİŞİNCE

       Yaklaşık onbeş günde bir degişen her yeni vitrinde heycanıma yenik düşerim.Her seferinde ne renk yapmalıyım? ,kullanacagım renkleri nasıl konbinlerim? dışardan  bakıldığında en cok nasıl dikkat çeker? soruları peşpeşe geçer aklımdan.Ayrıca  sattığımız  her ürün yelpazesine yer vermen lazım ki ne sattığımız anlaşılsın. Buna benzer sürü şey  aklımdan geçer durur sonra kafamda toplamaya çalışır bir sonuca ulaşarım. İşte sonunuda çıkan   şey vitrin görselini belirler. Bu vitrini de bu şekilde düşündüm ilk önce Safran rengine karar verdim. konbinleri hazırladım.V itrin temizliği yapıldıktan sonra virini yapmaya başladım. Daha yapma aşamasında bile övgüler başladı. Bitincede   çıkan sonucu gördüğümde bende cok beğendim. kullanılan renklerle tarzlar birleşince değmeyin keyfime. Vitrinimizin canlılığı her gelen geçenin begenisini alınca  biz daha cok mutlu oluyoruz. .Geçen gece Cigdem in çektiği resimleri  facebooka koyduğunda fazla beğeni alınca daha cok gururlandık. Tabii Çigdem bu işi çok iyi yapıyor resimleri  düzeltmesi, kolajı harikaydı .Gercekten cok güzel bir çalışmaydı.  Otuzbeş yıl  dır  heycanım hiç bitmedi. ve birkere daha anladımki insan içinde ki o heycanı  yaşatabiliyorsa   bir cok başarıya imza atabilir Başarı var olan heycanla gelir



.Heycanınızı asla kaybetmeyin.

Hiç yorum yok: