Translate

10 Kasım 2014 Pazartesi

SEN RAHAT UYU ATAM DEMEYİ COK İSTERDİM

            Bugün Atamızı andık.Benım bulunduğum bolgedekı tum beledıyelerın ayrı ayrı etkınlıklerı vardı.Geçen senelerde Kadıköy Bedıyesının elele organizasyonuna katıldığımı hatırladım.cok duygulanmıştım Kadkıoy den Bostancı ya kadar insanların elele tutuşmalarının yarattığı sinerjiyi görmek lazımdı.Sabahın 8 nde toplanan insanlar,CUMHURİYET im




izi kuran ülkemizi düşmanlardan kurtaran demokrasıyı getıren bu yüce insanı anmak adına gosterdıklerı mınnet duygusu hepımızı cok duygulandırdı her sene 10 KASIM ı bu sekılde kutlayan Kadıköy beledıyesıne tesekkuru borç bılırız. Bana gore bu anma torenlerı ATATURK e olduğu kadar onun başarılarını anma torenıdır.ATATURK demek Turkıye nın münhasır medeniyetlere ulaşması demektır.ATATURK demek hem sahada hem masada kazanılan anlaşmalar demek.ATATURK demek turkıyenın dört nala koşması demek.On yılda onbes mılyon yaratan tum ulkeyı demır ağlarla örmek demek.Bunca yıl gecmesıne rağmen bızler kala bu duyguları yasıyorsak,hala gundemını koruyorsa vardır bır sebebı.Kısaca sen rahat uyu ATAM demeyı cok ısterdım.

Hiç yorum yok: