Translate

19 Şubat 2014 Çarşamba

GümüşYine Trendy


Nihayet gümüş rengi atağa geçti. Son 2 yıldır dorenin yani altın rengi tüm aksesuarlarda başı çekiyordu. Gümüş rengi de hep onun gerisinde kalıyordu. Bu konu beni üzüyordu. Çünkü beğendiğim bir çok şeyin gümüş rengini bulamıyordum. Genelde ben altın rengini sevmeyenlerdenim. Bir başkasında her ne kadar hoşuma gidiyorsa da ama kendimde asla. Her ne kadar nedenini bilmesem de gümüşün kimya da katalizör olarak kullanıldığı kesin. Birleştirici özelliği ile her daim hayatımızın içinde olan bu değerli madene karşı koyamıyorum. Böylelikle bu yılda gümüşün ön planda olması bana çok uyuyor. Ayrıca metalik kumaşlardan yapılan montlar, ayakkabılar, elbiselerde ki aksesuarlar bana 90 yıllarını çağrıştırıyor. Moda dönüp dolaşıp tekrar geri geliyor gibi olsa da ayrı kumaşlar ve aynı renkler başka başka çizgilerle karşımıza çıkıyor. Bazen çizgiler aynı olsa da kumaşlar ve renkler aynı olmuyor. Moda dünyasında da çarklar böyle dönüyor.






Hiç yorum yok: