Translate

7 Ocak 2014 Salı

İade Zulmu




Tüm arkadaşlarımın bana hediye seçerken sızlanmaları hep aynı. Kendi butiğimde herşeyi satan birine ne  hediye alınır sorusu hep gündemdedir. Bence de çok haklılar . 19 Aralık benim doğum günüm, hemen arkasından gelen yeni yıl. Resmi bir hediye yağmuru. Sağolsunlar beni düşünmüşler, unutmamışlar. Hepsinden allah razı olsun. Tabi genel olarak gelen hediyeler parfüm, iç çamaşırı, pijama, gecelik, gözlük ve saat gibiydi. Hepsi ayrı ayrı çok güzeldi. Ancak içlerinde bir pijama  küçük gelince değiştirmek farz oldu. Genelde hediye değiştirmesini sevmem ancak küçük gelince Oysho'nun Cevahir Alışveriş Merkezindeki mağazasına gittim. Kasadan değiştirme işleminin nasıl yapılacağını sordum?. Kasada 2 kişi vardı. Biri satışı diğeri değiştirme ile gerçekleşen satışlara bakıyormuş. Tüm bunları öğrenmemiz yalnız 10 dakikayı buldu. Neyse ben kendi bedenime uyanı aldım. Birde arkadaşımın doğum günü için sabahlık seçtim ve kasaya yöneldim. İade ile alacaklarımı verdim ve beklemeye başladım. Sistem gerçekten çok kötüydü. Her bir iadeyi sisteme ayrı ayrı giriyor ayrıca her işlem içinde kasiyer kartını okutuyor. Dolayısıyla bir hayli zaman alıyor. Arkadaşıma aldığım hediyeyi hediye paketi isteyince yoğunluktan dolayı hediye paketi yapamıyorlarmış. Size hediye paketinin malzemesini veriyorlar evde kendiniz yapıyorsunuz. Aynı pazardan aldığınız ürün gibi. Ayrıca tüm bunlarla uğraşmamak için iadeye dair bir kart isterseniz vermiyorlar. Ve iade ettiğiniz tutarın alacağınız tutarından aynı veya daha düşük olmalı. Yani sizin o anda aldığınız tutar iadeden daha düşükse yine olmuyor. Bu 10 saat süren işlemden sonra kalan bakiye kadar da ürün seçiyorsunuz. Yani anlayacağınız kaos bitmiyor. Böylesi bir dükkanda tabi müşteri çok olur. Çünkü müşterinin işi çabuk bitmiyor. Tüm bunların yanında kasiyere merkezden bir telefon gelince bir bu eksikti misali gerildim. Vallahi bunu bilir bunu söylerim bizim küçük butikte bu işler bu zincir dükkanlardan daha iyi yürüyor. Ayrıca samimiyeti de artı.






Hiç yorum yok: