Translate

5 Kasım 2013 Salı

Bu Öneri Olmamış




Star Tv'deki Tülin Şahin'in sunduğu Moda Programını her hafta izlemeye gayret ediyorum.Pazar öğlen saatlerinde yayınlanan bu programı seyretmek bana keyif veriyor. Bu hafta da her haftada olduğu gibi kadınların ilgisini çeken birçok konuya değindi. İçlerinde benim en çok ilgimi çeken ise kadınların dışarı çıtıkların da gardropların da giysi bulamaması ve giysilerinin olmadığından yakınmalarıydı.  Bu  her kadının yaşadığı bir konudur.İlginç olan  Tülin Şahin'in getirdiği çözümdü.Bu çözüm onun fikrimiydi, editörlerinin mi bilemiyorsak da çözümü şöyleydi. Moda mecmualarından beğendiğiniz kombinleri kesmeniz ve onları da bir pano haline getirmeniz gerekiyor. Sonrada gardropun arka kapısına asılmasını öneriyor. İyi güzel de her beğendiğimiz mankenler ve kombinler bizim vücudumuza uymayabilir. Ayrıca beğendiğimiz bir kokteyl kıyafetinin  benzerini sabah iş kıyafeti olarak seçmemiz olası değil. Mecmualarda çekilen profesyonel, photoşoplanmış resimlere benzememiz de olası değil. Böylece sabah kıyafet problemi daha fazla kaosa girmez mi? Bana göre bu çözüm olmamış namı diyar Sendy Cravırt. Bence giyinmek işi, her iş de olduğu gibi planlama işidir. Kıyafetler yerine göre akşamdan veya daha evvel hazırlanırsa kaosa düşülmez. Ben çanta değiştirmeye üşenen birisi olarak aynı çantayla bir haftalık kıyafetimi hazırlarım. Bütün hafta korkunç rahat ederim. Şimdi Tülin Şahin'e gelirsek son derece beğendiğim manken, oyuncu, moda tasarımcısıdır. Nice programlara.






Hiç yorum yok: