Translate

26 Haziran 2013 Çarşamba

Vitrindeki Soru



 İstanbul ShoppingFest'teki ikinci vitrinimiz. Daha evvel mercan renklere bürünen vitrinimiz şuanda mint ve saks. Bu yılın en çok moda olan bu iki rengin kombinasyonunu çok seviyorum. Vitrindeki konsept abiyelere daha fazla yer vermekti. Malum Ramazan ayına az kalmışken sıkıştırılan düğün ve sünnetlere katılacaklara seçenek sunmak. Ayrıca da var olan indirimleri vurgulamak. Butiğimiz küçük, vitrinlerde öyle. Ancak biz çok alışık olduğumuz için kendimizce kullandığımız yöntemlerle istediğimiz şeyi çok iyi vurguluyoruz ki, her geçenin ilgisini çekiyor. İşte dünkü  yeni vitrinden sonra içeri bir bayan girdi. Vitrinimizi çok beğendiğini söyledi. Ve kimin yaptığını sordu?. Her zaman bizim vitrini incelediğini ve çok çarpıcı bulduğunu ve bizi tebrik etmek istediğini söyledi. Ama hemen ardından yeğeninin  çocuk mağazası varmış. Ona da yardımcı olur musunuz sorusunu sormadan edemedi. İyi güzel de bizim işimizin vitrincilik olmadığını söyledim. 33 sene sonra kendi mağazamızda böylesi bir olgu geliştiğini vurguladık. Yoksa bu işi profesyonel olarak yapanlar var. Onlarla çalışmaları gerektiğini söyledim. Ne kadar ikna olduğunu bilmiyorum, ama bende işimi değiştirsem mi sorusunu kendime sormadan edemedim.









1 yorum:

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
mağazanız nerede bilmiyorum ama zvkli olduğunuz kesin. Gerçekten vitrin süslemeniz güzel olmuş ve oldukça da dikkat çekici. Yazılarınızı okudum, blogunuzla bugün tanıştım ve takibe aldım. bana da beklerim. Sevgilerle...