Translate

5 Nisan 2013 Cuma

10 Korumalı gezinti



Dün gazetede okuduğum haber beni çok şaşırttı. Aslında  Demet Akalın'ın İzmir Arena'da verdiği son konserde, giydiği kıyafetleri görmek için baktığımda bambaşka birşeyle karşılaştım. Konserden sonra sokakta 10 tane korumayla dolaştığını okudum. Şaka gibiydi. Halk tarafından bu denli sevilen bir  sanatçının neden 10 koruma ile dolaşması gerektiğini hiç anlayamadım. Demet Hanım mankenlikten sonra Pop şarkısıcı olmuş ve konusunda yaptığı çıkışlarla da başarıyı elde etmiş. Aynı zamanda geçmiş senelerde Yılın Şarkıcısı ve En İyi Pop Sanatçısı olmuş. Ayrıca özel hayatıyla da gündemde kalmıştı. Konserinde yaptığı koreografiler ve giydiği kostümlerle kendinden söz ettirmişti. Ve hitlerin arasında her ne kadar yüksek oktavlı bir sesi yoksa da Türk halkı onu buralara getirdi. Ama bu sevgiye karşılık o 10 koruma ile sokağa çıktı. Bir tane yetmemiş, iki tane de yetmemiş 10 tane. Halkın bu sevgisine karşılık, sanatçılar ne tur obsesif duygularla halktan korkarlar. Bunu anlamakta gerçekten zorluk çekiyorum. Bu yazıyı halk adına yazmak istedim, yoksa bugun kü yazımda  modadan tüyolardı. Ama kendimi alamadım. Demet Hanım'ın giydiği kostümlerden bir kaç örnekle yazıma son veriyorum. Ayrıca kostümler çok başarılıydı. Sayın sanatçılar halktan korkmak size yakışmıyor.







Hiç yorum yok: