Translate

26 Şubat 2013 Salı

Oscar




Pazar'ı Pazartesi'ye bağlayan gece 85. Oscar Töreni Dolby Tiyatro'sunda yapıldı. Ben herzaman ki gibi gece 12'de  televizyonun karşısına geçmece NTV kanalı açmaca ile başlayan Oscar görüntüleri gerçekten inanılmazdı. İhtişamı ve yarattığı sinerji ile çok keyiflendim. henüz o saatlerde yeni gelenlerin kırmızı halıda salınmaları her biri ünlü tasarımcıların imzaladıkları kıyafetleri giyinmeleri, şıklık, zenginlik, ihtişam hepsi bir aradaydı. Sunuculardan Richael Smith bile değme artistlere taş çıkartıyordu. Aday olsa kesin o alırdı bence. 700 yakın seyircisiyle alkışlar, çağrış, bağrış ve olağan üstü bir organizasyona imza attılar. Ayrıca oscar com sitesiylede tüm dünyaya yayın yapıyordu. Facebook, twitter gibi sosyal medya ağları ile halktan gelen tepkileri ve hayranlıklarını anında öğreniyorlardı. Gel de internete hayran kalma herşeyde olduğu gibi oscarıda anında tüm dünyaya yaydı. Beni en çok ilgilendiren konu kırmızı halıda ki defile tadında görüntülerdi. Dior, Alexander Mcqueen Armani, Gucci, Valentino tasarımları öne çıkanlar arasındaydı. Bence oscar bu markaların kendi hazırladıkları moda haftalarından daha fazla ses getiriyor. Oyuncuyla beraber dile getirilmeleri de ünlerine ün katıyor. Bizim NTV'deki moda yorumcuları Arzu Kaprol, Zeynep Yapar'dı. Onların yaptıkları yorumlarda bizi bilgilendiriyordu. Saat 3.30'a kadar canlı yayını seyrettim. Ödüller görüntüsü ertesi güne kaldı, çünkü ben göreceğimi gördüm.
En İyi Film:Argo
En İyi Erkek Oyuncu:Daniel Day Lewis
En İyi Kadın Oyuncu:Jennifer Lawrence

                                                   En İyi Erkek Oyuncu:Daniel Day Lewis


                                                    En İyi Kadın Oyuncu:Jennifer Lawrence





Hiç yorum yok: