Translate

20 Aralık 2012 Perşembe

Hediye Krizi


                                             

Yine butikteyiz, yine gelen giden. Şirketlerde yıl sonunda yeni yıl için yapılan kura çekilişlerinden sonra hediye algmak için gelenler. Bugün bunlardan biri arkadaşına alacağı hediye de kararsız kalınca ayardım edeyim dedim. İlk önce fiyat aralığını ve arkadaşının bedenini sordum. Daha sonra uygun olanlara yönlendirdim. Ama ne mümkün. O hala ilk seçtiği bluza takılı kalmıştı. Bluz 36 beden arkadaşı 40 beden. Küçük geleceğini anlatmaya çalıştım. Ama kendisinin çok beğendiğini söyledi. Suratına baktım ne söyleceğimi bilemedim. Sonra 36 bedeni paket yaptık, değiştirme kartı koyduk aldı gitti. Arkadaşına olmayacağını bile bile hediyeyi aldı. Tabi bizim yapacak birşeyimiz yoktu. Hediye seçimleri kendi zevkimize göre değil, hediye alacağımız kişinin, beden ve statüsüne göre almalıyız.


 
 


Hiç yorum yok: