Translate

2 Temmuz 2012 Pazartesi

Moda'da Bir Gün


Bazen nostalji yapmak insana çok iyi geliyor. Dünde öyle bir gündü. Kadiköy'ün Moda semtine gittik. Benim çocukluğum, gençlik yıllarım hepsi orada saklı. 1 Temmuz'da Kabataj Bayram'ının kutlanması en iyi oradan izlenir. Çocukluğumda tüm arkadaşlarım ve ben Moda Çay Bahçesinin en ön safalarında yerimizi alırdık. Denizde yelkenlerin süzülmesini keyifle seyrederdik. Tabi çekirdek çıtlatmayıda ihmal etmezdik. Dün Moda'nın her tarafını gezmeye çalıştım. Moda Çay Bahçesi, Moda Deniz Klübü heryerde çocukluğumu aradım. Yalnız Moda burnunun köşesindeki ötelin kapandığını görünce hüzünlendim. Okuldan çıkıpta Moda'da turladığımızda erkeklerin ava çıktığı o köşe yoktu. Lobisinde bir kahve içmek, sohbet etmek o dönemin vazgeçilmeziydi. Yine de seneler sonra Kabataj Bayram'ında orada olmak çok güzeldi. Çocukluk yıllarımıda hatırlamak çok neşeliydi.
Nice Kabataj Bayram'larına ...



Hiç yorum yok: