Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

Renklerin Coşkusu ...






Bu sabah erkenden yola koyuldum. Dışarda yer yer kar kalıntıları ama ben yazlık kıyafetler peşindeyim. 15-20 Mart arası açacağım sezon hazırlıkları içerisindeyim. Birinci durak Miarte & Neri. Bu markada bizim vazgeçemediklerimizden. Hem küçük beden(Miarte),hem büyük beden(Neri)
aynı mekanda bulmanın rahatlığı. Bütün çalışanları ile kanka durumu. Kahveler, coukie'ler gırla. Sonra da ürün seçme faslı. Bu sene sonsuz bir renk yelpazesi, canlı renklerin yanında pastel tonlar, anlayacağınız hepsi var, kafa karma karışık. "Olsun, üstesinden gelirim" diyerek seçmeye başladım. İlk önce küçük bedeni kombinleyerek ayırdım sonra da büyük bedeni. Sıra fotoğraf çekmeye gelmişti. Ayakkabıları ve çantaları kombinlemek için çektiğim fotoğrafları sizinle paylaşıyorum. Miarte'den Serpil'e, Didem'e ve Sevil'e yardımları için çok teşekkür ediyor, iyi sezonlar diliyorum ...









Hiç yorum yok: