Translate

28 Ocak 2012 Cumartesi

Eurovision...

E

Dün gece geç vakit televizyonu zaplarken Star tv'deki Seyyal Taner'in o mükemmel enerjisine takıldım. Melek'in sabah programının tekrarıydı.Seyyal'in tüm seyircileri coşturması,inanılmaz performansı ve ayağındaki 5 karış topukla bunları yapması süperdi.Geçmişte Haldun Dormen'in "Sahneye panter indi" deyişini pekiştiriyordu.Sonra Eurovision'a katıldığı döneme ait  vtr gösterdi.
Evet ya neydi o günler? İlk Semiha Yankı ile başlayan Eurovision serüvenimizi hatırladım.Unutmam mümkün değildi.Çünkü o dönemde, ben ileride kocam olacak Yusuf'la yeni yeni flört etmeye başlamıştım.
Türkiye olarak, bir yıl dışında Euovision'a katılmak için gösterdiğimiz istikrar şaşırtıcıydı.
Çünkü ilk senelerde aldığımız sonuçlar çok kötüydü. Sebep ise yok siyasi,yok parçaların türkçe olması vs ama yılmadık,yorulmadık kahramanca savaştık ve Sertap Erener'in başarısını gördük. Birinciliği getirdiği gün tüm halkın çoşkusunu,sevincini hiç unutamıyorum. Sonra katılanların da 2.4.5. olmaları artık bu işi becerebildiğimizi gösteriyordu. Her ne kadar siyasi ve komşu puanları yine gündemdeyse de iyi birşeyler yapıldığında başarılı olunabileceğini görüyoruz. Sertap'a bize birinciliği yaşattığı için teşekkürler. Bu sene TRT'nin seçtiği Can Bonomu'yu çok sevdik,çok şeker bir çocuk. Pop rock tarzıyla,biraz da Sadri Alışık'ı anımsatan görünüşü ,gülüşü, samimi duruşu bütünüyle bizden biri olması onu ilk anda sevmemizi sağlamıştı. Bize verdiği bu pozitif enerjiyi inşallah yurt dışındakilere de verir. Ona şimdiden başarılar...

Hiç yorum yok: