Translate

21 Ocak 2012 Cumartesi

Dedikodu :)




Cumartesi en neşeli günümüz :)Semt butiği olmamızın faydaları. Tatil günü olduğu için laklaka gelenler, akşam gideceği yer için kıyafetini  ayarlamak isteyenler, yeni gelen ürünleri merak edenler, dolayısıyla hareketli günümüzdür. Tabi her kafadan bir ses.
Ben yaşamın bu halini seviyorum herhalde.İnsanlarla birşeyler paylaşmak onların dertlerini,sevinçlerini dinlemek birazcık da dedikodu tabi :)Dedikodunun insanın ruhunu besleyen bir duygu olduğunu savunurlar.Doğruda olabilir.Yoksa bütün dünyada bu kadar magazinsel olaylara bu kadar ilgi olmazdı. Bir başkasının özel hayatı için getirilen yorumlar, kendilerince doğruyu bulmalar, hemen kendini onların  yerine koymalar(ben asla böyle birşey yapmazdım diyenler). Peki sen nerden biliyorsun kardeşim onun hayatını... ?
Sen hiç onun hayatını yaşadın mı ? Bilemezsin olayların nasıl cereyan  ettiğini, neler yaşandığını. Zararsız  dedikodu yapmak güzel ama, insanları yargılamak biraz insafsızlık gibi geliyor bana.

Hiç yorum yok: