Translate

8 Mart 2015 Pazar

TAKIM KIYAFETLER





        70 Lerin modasını incelersek eger genel olarak her şeyin takım tadında olduğunu görürüz  O dönem  .cin pantalonların   yeni yeni türkiye de yaygınlaştığı yıllardır  .Gerek çiçek desenleri, gerek geometri çizgileri, gerekse düz kumaşları   alt ve, üst   olarak  aynı  seçilirdi.O  yıllarda başka türlü giyinmek kıyafetleri birbirleriyle karıştırmak olası değildi İşte bu yaz da 70 lerin modasını yaşarken  bu detaya sıkça rastlıyoruz. Özetlersek eger  2015 yazında  tunikle pantalonun     şortla  atletin   kısa croplarla eteklerin aynı kumaşlarda olacağıdır. Modacılar  bu akımı    MATCHİNG  SET olarak  adlandırıyorlar. Modanın bu çizgisi benim en çok hoşuma giden bir tarzdır. Tüm kıyafetlerin   eşleşmelerini görmek beni mutlu eder. Gecen yıllarda olduğu gibi desenli üstüne kareli   kareli  altına çizgili karmaşası beni çok yordu Ben oldum olası  takım olguları severim.Ve bana göre bir kıyafette en çok 3 renk olmalı ve sadece bir deseni  barındırmalı .İşte bunun için bu yılın modasını cok sevdim Kısaca benim yılım diyorum......

Hiç yorum yok: