Translate

9 Eylül 2014 Salı

Garden Sale


6-7 Eylül tarihinde Garden Sale yine hayata geçti. Küçük Çiftlik Park'ında yapılan bu organizasyona bu sene ilgi daha fazlaydı. İstanbul'un ortasındaki bu güzel ağaçlık yeri nasıl oldu da hala taş yığınına çevirmediler çok merak ediyorum. Osmanlı'dan beri var olan ve o dönemde mesire yeri olan Cumhuriyet döneminde de gazino olarak karşımıza çıkıyor. O dönemin çok ünlü ses sanatçılarına ev sahipliği yapan bu araziyi sonra Luna Park, şimdilerde de festival, konser gibi organizasyonlara yer veriyor. Pazar günü geç saatte gitme fırsatı buldum. Çok kısa kaldım, yine de çok keyif aldım. Girerken 15 TL'ye bir bilezik taktılar, giriş bileti gibi çıkartmazsanız iki gün için geçerli olabilecekti. Veya dışarı çıkıp girebilirsiniz. Bu arada daha evvel biletix de kapıda izdiham olmasın diye  biletler biletixde de satılmış. Yağmurlu bir hafta sonu olmakla beraber yine de kalabalık diyebiliriz. Pazar günü yağmurdan sonra ben gittim. Herkes önlemini almışa benziyordu. Tasarım kıyafetler, çok sayıda aksesuar stantları vardı. Hele bir kitap stantı vardı ki Book Serf sekiz yabancı dilde kitap götürene 15 günlüğüne kitap alma hakkını kazanıyorlardı. Kısacası bu organizasyon, konserler, çalgıcılar en güzeli ise çok genç bir topluluğun katılımıydı. Değişik tasarımları bir arada görebilmek, o taş yığını alışveriş merkezlerinden kurtulup yaz günü bu tarz açık havada alışveriş keyfini yakalamak güzeldi. Sadece 2 günlük bir organizasyon olduğu için kaçıranlara seneye yine beraberiz diyorlar.





Hiç yorum yok: