Translate

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Gönlümüz Geçiyor


Bazen bu moda nasıl bir şeydir diye çok sorguladığım oluyor. Yenilik midir, kabullenme şeklimidir, beynimizin koşullandırıldığı mıdır, gündem midir, değişikliği kabul etme şekli midir, sürü dürtüsüyle güdümlenme midir bilemiyorum ?. Modadan para kazanan biri olarak tam karşılığını bulamadım. Benim için modasız bir hayat renksiz, ruhsuz ve sevimsiz olurdu. Çünkü moda benim hayat kaynağım var olma sebebim. Güzel giyinmek, güzel görünmek benim için olmazsa olmazlardan. Parayı bu çok sevdiğim olgudan kazandığım için kendimi şanslı sayıyorum. Ama bazen öyle şeyler yaşıyorum ki işte bu moda olgusunu eleştirmeden yapamıyorum. Geçenlerde evi taşıma işimden dolapta boşalanlar beni bunları düşünmeye itti. Geçen sene severek aldığım bazı kıyafetleri bu yıl bir kere bile sırtıma sokmadığımı farkettim. Çünkü bu sene beğenmiyordum. Aslında modaları da geçmemişti. Benim vücut ölçülerimde aynı olmasına rağmen bu yıl ne oldu da onları evden çıkarasım geldi. Bu olay hepimizin başına geliyordur mutlaka. Çok severek aldığınızı, bir başka dönemde sevmiyorsunuz. İşte beğeni böyle bir şey. Zaman geçiyor, herşey gibi moda değişiyor, beğeniler değişiyor.








Hiç yorum yok: