Translate

19 Mayıs 2019 Pazar

Tulumlarla Zahmetsiz Şıklık

                                                   Havaların bir soğuk, bir sıcak gittiği şu günlerde bazen ne giyeceğimizi şaşırıyoruz.Tam yeni aldığımız cicileri giymek isterken  bir bakıyoruz ki hava soğumuş. Haydi yine kalınlara müracaat .Benim gibi kıyafetlerini haftalık hazırlayanlar için sıkıntı. Bugün tam bu duyguyu yaşadım. Ve sizlerle paylaşmak istedim.Yeni aldığım siyah beyaz kısa tulumu giymeyi planlamıştım. ki   bugün  serin hava buna müsaade etmedi. Ve bir  tayt ile tunik  üstüne uzun hırka   giymece durumu oldu  .Tulum giyme hevesim başka bahara kaldı. Ben tulumlarla çok rahat edenlerdenim. Tek bir parça giymenin kolaylığının yanında bir de  eğilirken hiç bir tarafımın gözükmemesinin konforunu  yaşıyorum. Bu yıl çok moda olan bu tulumlar,  renk  alternatifleri, her boyda olmaları , kollu, kolsuz   kısaca model yelpazesi çok geniş. Aslında tulum bir çok vucud tipine uyan bir giysi.Tek parça olduğu için daha uzun  ve ince gösterir. Doğru model seçildiğinde her kes  tercih edebilir Sadece çok şişmanlar  ve çok uzun boylular  bu modellerden uzak durmalılar .Yaz aylarında püfür püfür kumaşlardan yapılmış bu tulumları giymek gerçekten  çok keyfli 
.Zahmetsiz şıklık yakalamak isteyenler için ideal.







 Haydi tulumlara www.yildizbutik.com da Bir göz atalım

Hiç yorum yok: