Translate

17 Nisan 2012 Salı

Dövmeler






Geçenlerde alışverişe gelen bir arkadaşımın cici kızı, sırtı ve kolu açık elbise modellerimizi görmek istedi. Ben de "Niye ısrarla sırt dekoltesi" diye sorduğumda yaptırdığı dövmeleri gösterdi. İlk önce kolundakini,sonra sırtındakini en sonunda göbeğindekini...
Hayretler içinde kaldım. "Biri yetmiyor mu?" diye sorduğumda iki tane daha yaptıracağını söyledi. "Oha!" demem istem dışıydı. Bazılarında gördüğüm güzel dövmeler çok hoşuma gidiyor. Ancak bu vücudun her harafında olursa ne kadar güzel olur bilemem. Bazıları da yaptırmaya başlayınca devamı geldiğini söylüyor. Bunun nasıl bir şey olduğunu ben bu yaşımda pek anlayamıyorum. Ama ben yine de az olan şeylerin daha güzel olduğu kanaatindeyim. Bunları yaptırmak çok zahmetli ve ağrılı, aynı zamanda sıhhat açısından riskli. Güzel olmak adına bir tanesi kabul edilebilir ancak, onlarcasına "hayır" bence. Zaman içinde zevklerimizin ve beklentilerimizin değişeceğini de düşünürsek bunlardan vazgeçmemizin zorluğunu da hesaba katmak lazım. Onun için bunları yaptırmadan önce iki kere düşünmemiz gerektiğini savunanlardanım.
Moda değişken bir olgudur, oysa stil daimidir.

Hiç yorum yok: