Translate

15 Nisan 2018 Pazar

BÜYÜK BEDEN DE MANKEN SIKINTISI

            Genelde üretici firmalar ürünlerini daha iyi tanıtmak adına  Sezon başlarında koleksiyonun katalağunu yaparlar Ajanslarla anlaşma yapılır. Kataloğa konulacak ürünlerin  resimleri çekilir .Tabii burada canlı mankenler devreye girer .Eğer küçük beden giysiler üretiyorsanız  orada sıkıntı yok .Çünkü küçük beden manken bulmak çok kolay. Pahalısı,  ucuzu her çeşitini bulmak kolay  Ancak büyük beden manken bulmak gerçekten çok zor .Hem genç olacak, hem uzun boylu, hemde balık etli İşte sıkıntı burada başlıyor .Ve büyük beden üreticileri bu konuda çok sıkıntı çekiyor Yaklaşık 4 ,5 firma  kataloglarında aynı mankeni kullanmak zorunda hissediyor .Kızcağız da kendini değiştirmek adına şekilden şekle giriyor .Ama çaresi yok .Bizde bu yıl  www.yildizbutik.com da canlı mankene geçelim dedik .Küçük beden tamam .Geldik büyük bedene  bende .büyük beden  mankeni olayım dedim Yaşım genç değil ama vucudum büyük bedene uygun .Kıyafetleri halktan canlı birisini sergilemesi hem daha samimi, hem daha gerçekçi kılıyor .Keşke daha evvel başlasaydık diyorum Çünkü sosyal medya yıkıldı.Herkesden olumlu görüşler gelince doğru yoldayız dedim.Artik büyük  beden mankeni olarak beni göreceksiniz Haydi hayırlısı



















Hiç yorum yok: