Translate

6 Mart 2018 Salı

90. OSCARS VE UYUKUSUZ GECE

                     90. Oscars töreni ve  yine kırmızı halı  .Benim için her yıl  Oscars törenleri heyecan verici olmuştur .Elbette beni en çok ilgilendiren kısmı kırmızı halı üstünde ki kıyafetler .    Dünyanın en ünlü modacıların yorumları ile  tasarlanan kıyafetleri   seyretmekten çok keyif  alıyorum . En iyi Filim  ödülünü  SUYUN SESİ  olması beni hiç  ilgilendirmiyor .Çünkü aday olan bir çok filimi izleme şansım olmadı .Ama ben ödüller verilene kadar olan kırmızı halı görüntülerini ,  sohbetlerini hiç kaçırmam .Bana göre orada artistler değil ünlü modacılar yarışıyor .Bu yılın   politik açılımı ise genel olarak kıyafetlerin renkli olmasıydı .Geçen yılın mavi kurdelesin den  sonra   bu yıl  da siyah renkli  kıyafetlere  fazla yer verilmemiş  Bu yıl her ne kadar.Oscar törenin  monoton geçmesi konuşuluyorsa da kıyafetler   ödülleri bastırdı  .JENY FONDA   VE MORENO  gibi isimler yaşlarına rağmen çok şık olabileceğini kanıtlamaları süper di  .Dünyada minimal çizgilerin ön planda olduğunu bir kere daha serğileyen starlar  çoğunluktaydı .Fazla makyaja yer vermeyen , saçları  doğal veya sade topuzlarla  kendi toplamış casına gelen ünlüler fazlaydı .Ama en önemlisi her kesin kıyafet  ve

























saç stilleri ayrı olmasıydı  Oscars törenleri için çok şey yazılabilir .Ancak o kırmızı halı  yılın modasını yansıtır.
www.yildizbutikcom da ve diger yerlerde olan   abiye modellerin bir cogu   bu tarz  organizasyonlardan esinlenmiştir. 

Hiç yorum yok: