Translate

25 Ekim 2017 Çarşamba

BEN BU TRENDY HİÇ SEVMEDİM

                                   Yeni sezon ,  yeni hazırlıklar  her sezon kendi içinde  ayrı çizgileri, trendleri taşır. Ama her yeni sezonda  da moda eğiliminin hangi yönde olacağı ve  hangi çizginin hakim süreceğini  daha evvel kestirmemiz zordur  .Bizler bir çok moda mecmualarından ,sitelerinden, defilelerden  çıkartığımız sonuçlarla hareket etmeye çalışırız.   .Tabii içlerinde hiç beğenmediğimiz   trendler le de karşılaşırız.Ama onlar modadır ne kadar kabul görür bilemeyiz  Tıpkı yırtık cinler gibi. Ben bu  yırtıklar başladığında çok beğenmiştim .Nitekim ki fazlasıyla benimsendi .Ama şimdilerde çok moda olan stilletto ve şık botların  çizgili ve desenli soket çoraplarla giyilmesi  beni çok rahatsız ediyor. Ve bu modayı  hiç beğenmedim .Deli saçması gibi bir giyim tarzı olarak kaşıma çıktığında hemen başka habere geçiyorum .Elbette ayakkabı modellerinin bir çoğu www.yildizbutik.com da var. Ancak  onların böylesi çoraplarla kullanılmasını hiç sevemedim .Buda benim nacizane fikrim. Seven güle güle kullansın.Ama eğer bacaklarınız çok güzel değilse   sakın ha !!! Çünkü tüm dikkatleri bacağınıza çekersiniz.








Hiç yorum yok: