Translate

11 Ağustos 2017 Cuma

ÇİZGİLERİN ÇÜMBÜŞÜ















                Çizgi cümbüşü yapılan kombinler  son zamanlarda çok göze çarpar oldu . Moda  kendi içinde çok değişken olduğunu her kes bilir .Ancak bazen öyle bir akımla karşılaşıyoruz ki , doluya koyuyoruz taşmıyor  ,boşa koyuyoruz dolmuyor misali hiç bir yere yerleştiremiyoruz. Son zamanlarda moda olan bu  çizgili kıyafetleri  absürt bir şekilde kombinlenmesini  hayretle seyrediyorum .Ne renkler ne çizgiler hiç birşey birbirine  uymuyor .Bu uyumsuzluk benim  gözümü çok yoruyor .Ve hiç hoşuma gitmiyor .Bazen genç olmadığım için olamasın mı  diyorum ?.Ama genç olsaydım da bu denli karışık kıyafetleri sevmezdim  .www.yildizbutik.com da sergiledigimiz nice cizgili  ürünler var.Ancak  dogru kombinlendiğinde benim en çok sevdiğim desendir .Fakat  bu denli altı kaval üstü şişhane olduğunda işin rengi değişiyor.Siz siz olun bu karmaşadan uzak durun

Hiç yorum yok: