Translate

8 Haziran 2017 Perşembe

ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ

                        Vitrinlerimiz genel olarak günün anlam önemine göre  hayat bulur .Örnekse  hangi sezonu  yansıtıyorsa  , anneler günü,  cumhuriyet bayramları,  on kasım ve benzeri  konuları ele alarak vitrinlerimizi yaparız. .İşte bu sefer ki vitrinimiz de  Beşiktaş ın şampiyon olmasını yansıtıyor.  Dolayısıyla vitrinimizi siyah beyaz  yaptık. .Aslında ben Beşiktaş lı degilim. Ama Beşiktaş a bilhassa gezi olaylarından sonra da ayrı bir sempatim oluştu .Benim  için onlar  cumhuriyetimizin bekçisi. Dimdik  ayakta durmaları ile gurur duyuyorum  Bana göre ahde- vefa zamanı diyerek bu haftaki vitrinimizi  tüm Beşiktaşlılara  gitsin diyoruz  . Şimdi orada gördügünüz tüm siyah beyaz kombinlere www.yildizbutik.com dan ulaşabilirsiniz . TEBRİKLER    KARAKARTAL












 KARA KARTAL

Hiç yorum yok: