Translate

2 Mart 2016 Çarşamba

MUTLU BEDENLER MODA BLOGLARI İLE BİRLEŞTİ




               İşini iyi yapmak,  emek ister, çaba ister, araştırma ister. Ben bu işi ilk yaptıgım yıllarda moda ile alakalı  bilgilere ulaşmak bu kadar kolay degildi . Her şeyi yerinde gidip incelemek , görmek lazımdı. Tüm bunlar için harcanan onca vakiti söylememe gerek yok. Şimdilerde öylemi?  her modacının tasarımlarına giriyor,  sevdigimiz çizgilerinden esinlenileniyoruz. . Hem küçük bedene, hemde buyuk bedene  bir tıkla ulaşmak mümkün .  Hazır giyim işine ilk  başladıgım  yıllarda   her şey küçük bedene göre düşülünür, tasarlanır  ve hayata geçerdi  . Buyuk beden  de çok az  ürün üretilir ve hepsi de cok yaşlılar içindi.  O dönem de buyuk beden  demek ,  yaşlı olmakla eş degerdi  . Tıpkı şimdiki  moda  blogerları  gibi  sadece ince hanımların  açtıgı siteler haline geldi     .Bende blog yazmaya başladıgımda 56 yaşlarında balık etli bir hanımdım.  E ticaret sitesini açtıgımız o dönem de  onlyn satış için     blog yazmamız   gerektigini söylediler .Birkaç bloggerları inceledim  sonra kendimce bir tarz yakaladım .Çünkü genel olarak moda blogerları . en moda giysileri   üstlerinde sergiliyerek tarzlarını   yansıtıyorlardı .Ben ne bu yaşımla ne bedenimle  bu profili kullanmadım .Çünkü 4 yıl evvel moda blogu demek genç ,ince, zarif  hanımlar  demekti .Ama  geçenlerde moda blogların göz attıgımda( Bal köpügü adlı bloger) kendi blogunda toplu bayanlarında blog açtıklarını , daha cok yurt dişinda oldugunu yazmış . Çok haşuma gitti o blogları inceledigimde  beden leri ile mutlu olup, kendileri ile barışık olduklarını  gördüm Tüm aldıkları yeni  kıyafetlerle poz poz resimler vermişler  Sevindim bence  bu tarz işler hiç bir bedenin ve yaşın tekelinde olmamalı.    şimdi altta bu moda bloglarını linklerini veriyorum http://aysumoda.com/   türk bloger  olarak ilk toplu bayan  blogu olarak biliniyor

Hiç yorum yok: