Translate

2 Şubat 2016 Salı

TREND PONPONLAR

                            Son dönemin en göze çarpan trendy ne diye sorarsanız ?hiç düşünmeden çantalara takılan ponponları derim .Dışardan izledigim kadarıyla %80 kadını çantalarında bu ponponlara rastlıyorum Renk renk olmaları tüylü yapısı bayagı ilgimi çekiyor .Küçükken en cok sevdigim  detaydı.   Birinci  sırada  ponponlar ,   ikinci sırada  kapşon   ,   üçüncü sırada cepler  gelirdi . Bu üçüne  bayılırdım Her kıyafetlerimde bu detaylar olsun isterdim .Şimdilerde de  seviyorum ama kararında olması   kaydı ile  tabii. Yetişkinlerin çantalarını  , anahtarlıklarını   hatta cep telefonlarını süslüyen bu aksesuarlar bu kış   cok gündemdeydiler  .Ayrıca cok ucuz olmaları her kes tarafından ulaşımını kolaylaştırıyor .Geçen gün butige gelen bir arkadaşımız çantasına taktıgı ponponun aynısını  paltosuna da yapıştırmış .yetmemiş  telefononuna takmış, yetmedi cantadan cıkardıgı anahtarlıgı da aynı olunca içimden  ( yok artık dedim).İstem dışı olan bakışımın şeklinden olacak ki  kendisinin bu pon ponları cok sevdigini açıklamak zorubnda kaldı .İyi güzelde cok sevdigimiz şeyler bile olsa  kararında kullanmamız  lazım .Yoksa rüküş oluveririz  .Sevdigimiz detayları aksesuarları  yeterince kullanmasını bilirsek rafine bir çizgiye ulaşırız.
















Hiç yorum yok: