Translate

28 Aralık 2015 Pazartesi

REYTİNG KAYGISI OLMADAN

                  Kanal 8 deki İşte  Benim Sitilim all   Star  yarışması geçen cuma akşamı son buldu . Kazanan yarışmacı  Ayşenur oldu. Ben bu yarışmayı cok seyredenlerden degilim. Çünkü genel  olarak  cok basit buluyorum.Bir moda yarışmasının son derece kalitesiz mahalle kavgalarıyla geçmesini hiç kabullenemiyorum.Herhalde program reyting yapsın diye  yapımcılar kavgaları körüklendiriyorlar.Her neyse  ama  yarışmacıların arasında Ayşenur her daim  dikkatimi çekiyordu  bir kresinde cuvaldan yaptıgı kostüm bile cok yaratıcıydı .Her ne kadar o hafta jüriden geçer not almadıysada bana göre bir tarzı sergiliyordu.Hakkıyla kazandıgı birincilik ona şans getirsin inşallah . Zaten  kendisi  de bu işi yapacagını  her daim dile getiriyor .Fakat benim derdim Nihalin nasıl ikinci olduguna? .Cok vasat bir yarışmacı olan Nihal nasıl oldu da ikinci oldu  onu hiç anlıyamadım. Kavgaları ile her daim akıllarda kalan  bu genç kızımız, kıyafetleri çogu  kes  dökülüyordu .Gine bir oyunlar dönmüş anlaşılan .Zaten ben ikizlerin  elendigi günden itibaren  bir şeyler döndügünü anlamıştım.  Görünen o ki Aşenur dışında kimse hak ettgi dereceyi almamış .Bence ikinciligi Özden  CerahOglunun hakkı idi .Nihal çoktan elenmesi gerekiyordu .Çigdemle yaptıgı kavgalar  cazgırlıkları ona  ikinciligi getirdi. Cok şaşıtıcıdır ki  finale kalanların hepsi eli maşalı  Genel olarak bu program iyi giyinmenin kurallarını bir nebzede olsa ögretiyor,  toplumu moda, giyim konusunda aydınlatıyor . Yalnız  keşke içinde bu denli entrika ,kavga, seviyesiz konuşmalar  içermese .Ve biz ne  zaman reytingleri düşünmeden iyi  kaliteli bir iş cıkartacagız.









Hiç yorum yok: