Translate

22 Ocak 2015 Perşembe

GİTTİ ETERİ GELDİ BETERİ

       Moda programı olarak bilinen (BU TARZ BENİM) artık iki ayrı kanalda ve iki ayrı program olarak yayınlanıyor.Yapımcı firmayla anlaşmazlakları üzerine orjinal BuTarzBenim , kanal 8  e geçti. İşin en garip tarafı gündüz ve gece tekrarları olan bu iki program aynı saatlerde yayınlanıyor .Her şeyiyle aynı formattalar .  Sadece kişiler değişik. Çakmasında Cemil İpekçi gibi bir duayenin olmasını hiç yakıştıramadım.Cemil bey kendi dalında son derece bilgili ve donanımlı  olduğunu herkes bilir . Böylesi seviyesiz kavgların edildiği,  bağrış çağrış  içinde olmasına cok şaşırdım. Bence hiç yakışmamış. Seyrettigimde  gitti edri geldi beteri dedim.Şaşırdıgım konu şimdiki gençlerin böyle mi? yoksa bilhassa , böylelerini  mi  seçiyorlar merak konusu. Ayrıca bakıldıgında sunucular sanki kavgaya teşvik eder bir yaklaşımları var . Jürini kimseyi sakinleştirmediğini , sanki herkes fikir birliği içinde kavgadan yana olmaları cok enteresan..Bir moda programını bu denli kalitesiz olması  beni çok üzüyor.. Bu kadar kötü bir formattaki porogramın birde ikincisinin yapılması,  reyting uğruna yapılan cinayet sinsilesi.  Tüm gençlere kavgayla  işlerinin nasıl yapildıgını öğretir gibiler, ... Şimdi Rutügü göreve davet ediyorum . Onca iyi programları yayından kaldıracağına biraz da. bu tarzlara baksın Yoksa bu tarz proglamlar mantar gibi başka başka  kanallardada karşımıza çıkarsa hiç şaşırmayın.Bence bu tarz yayınlar gençlerimize nasıl, daha iyi kavga edilir, nasıl karşımdakini daha ıyı alt ederim.ve benzer taktikleri ögretebilir.Yoksa yakın uzak modayı öğretmekle alakası yok.







Hiç yorum yok: