Translate

5 Kasım 2014 Çarşamba

BU TARZ BENİM

         Yeni yayın döneminde başlayan -bu tarz benim-programı için iki kelime yazmadan edemedim.İvana Sert ve Nur  Yerlitaşın jüri üyesi olduğu bu program tam anlamıyla fiyasko.Ara ara karşıma çıktığında istem dışı gözüm takılıyor.Sözüm ona moda programı olarak yayınlanıyor.Son derece seviyesız ve basit .Modanın bu denli ayağa düşmesine senelerce bu işi yapmış biri olarak çok üzülüyorum.Nurella lakabı altında Nur  Yerlitaş ın bu denli laubali olmasısnı ,kendisinin tipten tipe girmesini hiç yakıştıramadım.Ayrıca format dahilinde olan yarışmacıların birbirleri ile dalaşmaları,kavga etmeleri bu programı çok basitleştiriyor.Orada herkesin elinden geldiğince programı bu denli seviyesiz hale getirmesi onların bir görevi olarak adlandırılmış olduğu hissediliyor.Aslında moda ciddi bir iştir.İçinde estetik,güzellik,asillik yatar.O da kişinin klas ve trendy görünmesini sağlar,rating uğruna bu işin bu denli gayrıciddi yapılmasını hiç tasvip etmiyorum.




Hiç yorum yok: