Translate

12 Eylül 2014 Cuma

Tarzını Duydunuz Mu ?



Sezon hazırlığı içindeyken rahat ayakkabıyla rahat kıyafet kombinim çok ilgi gördü. Bu kombinimi 2010 yılında hazırlamıştım. Çok modaya bağlı kalmadan rahat bohem bir tarzla tüm sokak işlerimi halletmeye yönelikti. Şu hazırlık günlerinde yine bu kombinim ortaya çıktı. Hele bir arkadaşımın ''Boho chic akımını hayata geçirdin'' deyince anlayamadım. Bazen söylenen yabancı terimleri bilmiyorsanız karşınızdakinin size iyi birşey mi kötü birşey mi söylediğini anlayamıyorsunuz. Evet çok uzun zamandır bu işin içindeyim ancak bu terimi yeni duydum. neyse anlamını sorunca Bohem tarzın modern çizgilerle kombimlenmesine verilen admış. Benim bildiğim bohem tarz çiçek, batik, şal desen, uzun etek ve elbiselerden oluşur. Parmak arası terlik, düz rahat babetler, bol otantik takılar, tığ işler, baharatlı tonlarda giysilerden oluşur. Bir yerde göçebe roman halkının giydikleriyle harmanlanmış bir tarzdır. genel olarak moda kaygısı taşımaz. Ama şimdilerde çıkan Bohochic tarzı bohemliği yansıttığı kadar modernliğide içeriyormuş. Ama ben bilmeden bu tarzı yakaladım. Darısı başınıza.





Hiç yorum yok: