Translate

19 Haziran 2014 Perşembe

Moda Bloggerları



Bloglar bloggerlarla hayat bulur kuşkusuz. Her konu hakkında blog sahibi olabilirsiniz. Yeter ki yazmayı ve paylaşmayı sevin. Malum bizim bloğumuz moda bloğu. Geçen  gün moda blogların da bir sörf yaptığımda tüm bu blokların ana fikirlerinin aynı olduğunu gördüm. Amaçları, trendleri ve bu trendleri hayata geçirme şekli. Moda olan  tüm trendleri de kendi üstlerinde sergilemeleri ve onları takip edenlere verdikleri tüyolar hepsi var. Bizim bloğumuza gelince Yıldız Butik bünyesinde ceryan edenler ve beraberinde gündemde olan çizgileri yansıtmak, moda haberlerini aktarmaktır. Diğer bloggerlar gibi bu geçmiş yaşımda modellik yapamıyorum. Zaten genel de yaşıma göre olan ürünlerden ziyade daha genç çizgileri seviyorum. Bu genç çizgiler de gençler de daha güzel durduğu kesin. Tüm sörf yaptığım moda bloglarının bloggerları gençti. Benim yaşımda vardır belki ama bana denk gelmedi. Bu yaşımda mankenlik yapamıyorum ama modayı ve moda haberlerini Yıldız Butik bloğunda bulabilirsiniz.



Hiç yorum yok: