Translate

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Kime Niyet Kime Kısmet


Dün daha evvel sipariş verdiğimiz desenli hakiki deri özel tasarım çantalarımız geldi. Tam 1 ay rötarla. Çok beğenerek yaptırdığım yılın tüm renklerini içeren bu desenli çantalar birçok kıyafetlerle de kombinleniyor. Büyük modellerin yanı sıra küçük postacı modelleri de çok beğenildi. Ve gelir gelmez  çok ilgi gördü. İçlerinden birini kendime ayırmışken içeri güzeller güzeli Rahşan girdi. Rahşan'la dostluğumuz çok eski. Butiğimizin müdavimlerinden ve can arkadaşımız. Tabi yeni gelen çantalarımız Rahşan'ın gözünden kaçarmı. O modellere bakarken bende kendim için ayırdığım çantayı göstereyim dedim. Bizim ki hemen atladı. Ah ben bunu istiyorum, siz kendinize yaptırırsınız diye çantamı aldı. Çantalar hepsi ayrı ayrı desenlerde ve ayrı modellerde bir ikinci yok. Eh ne olsa komşunun tavuğu kaz misali benim çantam gitti. Yeni sipariş vereceğimiz çantalar ne zaman gelir bilinmez, tabi malzemesi varsa. Hemen online sitemize koyduk.  Oradan da bir sipariş gelince herkes tarafından çok sevildiğini anladık. Bir ürün özel ve güzel olduğunda tepkiler bu yönde olur. İncelemek isteyen www.yildizbutik.com 'dan inceleyebilir.





Hiç yorum yok: